Kayo!Kayo!

Thursday, April 9, 2009

Dialog 3 hantu

AZILAH DAN SIRUL DIHUKUM MATI

Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini menjatuhkan hukuman mati ke atas Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar selepas mereka didapati bersalah terhadap tuduhan membunuh wanita Mongolia, Altantuya.

**Tukartiub

Hantu 1 :"Eh, kau orang berdua ni yang bunuh aku tempoh hari kan? Ai apasal kau orang pun
dah jadi hantu jugak?"

Hantu 2 : "aa..aa, memang kita orang la yang bunuh akak dulu tu. Memangla kita orang dah jadi
hantu sebab kita orang dah mati kena gantung!"

hantu 3 : " Yer la kak, kes kita orang du tu sangkutla.Itu pasal kita orang dah jadi hantu macam
akak. Akak marah lagi ke?"

Hantu 1 : " Eh ta de la. Akak tak marah kat kau orang. Akak marah kat dua eko lagi tu. Hampeh
betul! Terlepas pulak mereka tuh!"

Hantu 3 : "Akak jangan risau, lepas ni kita berdua akan tolong akak. Kita kasi hambat sama itu
orang!"


Kih!Kih!Kih!Kih!!