Kayo!Kayo!

Friday, April 24, 2009

Media luar negara menipu

Foreign Media Allegations To Topple Najib

MELAKA, April 24 (Bernama)-- Information, Communications and Culture Minister Datuk Seri Dr Rais Yatim said that the allegations by the foreign media against the new leadership of Datuk Seri Najib Tun Razak were a grand design to topple the prime minister.


Ya..ya sudah berkokok bapak Dino!.Dapat jadi menteri ape lagi bodekla jangan tak bodek. Ingatkan media kat M'sia je yang pandai buat fitnah, rupanya seantero dunia dah belajar dari M'sia. Syabas! Dah jadi model kita ni rupenye!! Bangganya aku sampai kembang lubang hidung!

IPTS ke IP-TIS??

KUANTAN - Sebanyak 66 Institusi Pengajian Tinggi Swasta (IPTS) di negara ini diklasifikasikan sebagai tidak aktif berdasarkan kajian Kementerian Pengajian Tinggi bulan lalu.

Jumlah itu membentuk 14 peratus daripada keseluruhan 469 buah IPTS.


Tukar..tukar kena panggil IP-TIS bukannya IPTS!!

Internet

Dah 2 hari internet aku macam c*****! Merayap macam nak mapus mengalahkan dial-up. Buln ni dah beberapa kali talian streamyx menghadapiu masaalah. Tak tulah servis kelas jenis mana ni.